Hé, waar is de inhoud van het forum?

Mededelingen over site en forum (nieuwe voorbeelden, wijzigingen van de forumregels, e.d.).
Goeroeboeroe
Beheerder
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 21 nov 2010, 02:08
Contacteer:

Hé, waar is de inhoud van het forum?

Bericht door Goeroeboeroe »

Eh, tja, die is 'n beetje verdwenen. Nou stond er nauwelijks nog iets in, dus het is geen erg grote ramp.
Als je hier een account had, zul je die opnieuw moeten aanmaken. Sorry voor de extra moeite.
Tijdens het updaten van de forum-software heb ik kennelijk iets fout gedaan. Ik heb eigenlijk ook te weinig tijd om te leren hoe die software werkt. Van html en css (en wat aanverwante onderwerpen) weet ik aardig wat af, maar forums beheren...
Als er iemand is die enig verstand heeft van forums en met dit soort dingen zou willen helpen: graag. Anders gaat het de volgende keer misschien weer net zo.
Dit forum is op dit moment alleen bedoeld om vragen over css en html te beantwoorden, en eventueel daaraan gerelateerde vragen over zoekmachines e.d.
Maar in principe zou het uitgebreid kunnen worden, mits iemand zin heeft daarmee aan de slag te gaan.
Als je kunt laten zien dat je enige ervaring hebt op dit gebied, als je het reglement (soepel) toe kunt passen en als je absolute onzin van zinvolle dingen kunt onderscheiden bij html en css, is dat misschien wat voor jou. In principe kan er, als blijkt dat je geschikt bent, heel veel, omdat ik stomweg geen tijd heb om echt uitgebreid met dit forum te gaan stoeien.
Plaats reactie